Torsdag

Barnvakt -.- *snark* Å sova får man ju inte heller göra! Föräldrarna är på en konsert, klassisk musik.
Idag var jag med Stine, imorgon ska jag hålla henne sällskap när hon sitter barnvakt =P och sen på lördagen ska hon hålla mig sällskap, så ska jag sova hos henne hela helgen. På lördag dag ska vi ha picknick i parken! =) Det ska vara bra väder, hoppas verkligen på det, idag var det soligt å mysigt =) Vi promenerade runt i hennes område, som snart också kommer vara mitt område!! =D
Nästa vecka kommer min älskling!! äntligen! hihiih <3<3 Och även att på onsdag ska jag släppa bomben, så vi får se hur länge jag får bo kvar här då =S hummmmm...
hahah annars flyttar jag in hos Stine i två veckor!  Det kan också funka =)
Så den här veckan har gått fort, fattar typ inte att det redan är torsdag, känns som tisdag, så det är grymt skönt! Man lever för helgerna här! Fast det antar jag att man alltid gör/gjort, oavsett om det är skola eller jobb, men här är det så att på helgerna slipper jag vara i den här huset, då ger jag mig ut på äventyr i London stad!
Imorn ska jag försöka sova lite på dagen tror jag, det trodde jag att jag skulle göra idag, men så blev det inte. Men förhoppningsvis, om jag ska orka med helgen =P
Men nu orkar jag inte skriva mer, puss och hejdå! /Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback