Torsdag

Jag hann skriva innan helgen =O AMAZING! Idag var jag som sagt med Cécile och Karin i stan, Karin shoppade lite, medan jag som inga pengar har kollade på =( får pengar imorn! WOHO
Men de ska inte spenderas som de gjorde förra fredagen, nu kör vi lite smartare game, vi ska nämligen träffas hos Stine först, åtminstone jag och Stine. Karin kanske kommer, beroende på om hon orkar åka över hela staden för att förkröka lite?! =S Men men =) vore alltid nice, men vi ska iaf sova hos Stine på natten dåra =P
Stine o jag såg på "How to loose a guy in ten days" som gick på tv ikväll, nu när vi satt barnvakt, så det var soft.
Aupairandet går bra men jag börjar känna att mitt schema med den här familjen inte riktigt passar mig.. så jag har börjat kolla runt lite på andra alternativ. Har en kvinna som är ensamstående med tre barn (vars två jag skulle ta hand om, eftersom den 3e ungen är 16 år =P ) Hon bor i samma område som Stine bor i, så det är ju lagom nära härifrån. Jag pratade lite med henne idag, men hon ska ringa mig imorn och så ska vi gå igenom lite vad hon skulle behöva för sorts hjälp, sen ska vi nog mötas nästa vecka på en fika  å lära känna varandra. Hon verkar cool, hope she is! Och jag hoppas att hon har familjen jag söker, men en sak som är bra är att ungarna är hos sin far på helgerna, så jag slipper sitta barnvakt =D Det är en utav mina viktigaste, förutom att vi ska komma överens. Men nu när vi bor såhär, så skulle det vara bra om man kunde träffas lite och även träffa barnen, innan jag bestämmer mig, så jag slipper flaxa omkring fler än en gång. Känns lite jobbigt, hur jag ska berätta för den familjen jag bor med nu att jag inte vill vara kvar, om jag ska byta. Vet inte riktigt hur jag ska säga och heller inte hur jag ska bete mig, eftersom jag "måste" jobba två veckor efter uppsägning.... Lite jobbigt, jag hoppas de låter mig gå typ, bara någon dag/vecka efter jag sagt till dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback