Fredag - feta beslutsångesten

Vad ska jag göra??!? Som ni alla vet, så har mitt beslut om jag ska komma hem eller inte hoppat framåt och tillbaka hela tiden. Det gör den fortfarande. För nån dag sen var jag så bestämd och visste exakt när jag ville komma hem. 31 maj hade jag sagt. Men nu vet jag inte, försöker leta jobb, men jag känner mig bara helt nere, är inte alls sugen på att åka hem och jobba. Jag vill komma hem och ha pengar och kunna umgås med familj och vänner. Jag är stressad och vill bara ta det lugnt. Orkar inte med all stress som söka jobb ger mig. Eller att fatta ett beslut, jag är nervös, stressad och har ingen aning om vad jag vill. Så säkrast känns det om jag bara stannar här, försöker hitta ett ytterliggare jobb under dagarna så jag tjänar med pengar och kan njuta utav tiden här mer. Jag vet inte hur det blir med jorden-runt resan heller. Jag och Stine ses nästan aldrig längre och hon vill åka redan i oktober typ, det kommer inte jag hinna få ihop pengar till. Och Luke ber mig att stanna, det är så svårt. Lilla och Mia säger också att dom vill att jag ska stanna. Och eftersom jag inte klarar av att ta beslutet själv, kanske man ska ha en omröstning?! haha nämen ärligt, jag är total förvirrad!
Jag menar, här kanske jag inte mår superbra, men jag har boende och jobb, även om pengarna inte alltid räcker till till allt som man skulle vilja göra så räcker dom till att leva och festa etc. Hemma så är det inte ens säkert att jag kommer att ha ett jobb, så hur ska jag kunna göra något där? Utan jobb = inga pengar, inge pengar = inget busskort, inget busskort = inget liv! Kommer ju inte må så mycket bättre där heller!
Aja what shall I do?

xxxx love Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback