Fredag

OUFF! Luke skulle kommit idag, den svikarn, men nu kommer han imorn istället.. jaja det funkar väl.
Jobbade imorse från klockan 7, tog hand om tre flickor! TUFFT! Sen när dom var ute ur huset så städade jag hela undervåningen och flickornas rum. Sen har jag suttit här och letat jobb och gjort alla quizar som finns på facebook?!?! typ.. haha fast dom är ganska underhållande, och så går tiden snabbare. Nu ska jag ta och glo lite på Dead Like Me, sen får man väl gå å lägga sig tidigt, kanske?

Det är ganska trist att söka jobb, ögonen går ihop när man bara läser alla annonserna... men jag sökte en del iaf, alltid bra :)

Vore sååå super om jag lyckas fixa ett jobb innan jag kommer hem, men det blir nog förmodligen lite svårt, men åtminstone om man hade fixat några intervjuer innan så man har lite att göra när man kommer hem och se fram emot också :) (jobbvis förstås, ser ju självklart emot att träffa alla mina älsklingar där hemma!)
Någon som vet något ledigt jobb? Hör gärna av er :)

Kom på en sak, vad händer med bloggen när jag kommer hem? Ska jag fortsätta? Självklart kommer jag att fortsätta åtminstone ett par veckor efter att jag kommit hem... men sen då? Får kanske ta en liten pause, tills min nästa resa! =)
Jag håller er uppdaterade sen, säger iallafall till om jag slutar med den =P haha!

Love u guys! Puss på er <3 xxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback