Söndag

Vilken vecka...
I torsdags så bestämde jag, Mia och Stine oss för att vi skulle prompt ut! Till WalkAbout! Tyvärr fanns det ingen garderob, så vi hängde av oss jackorna vid baren. Jag och Stine (mia kom senare). Vi hade sjukt kul, blev bjudna på drinkar och musiken var grym! Runt tolv kommer Stine fram till mig och säger att våra jackor blivit stulna! Då bröt allt ut för mig, jag bara storgrät, gick inte att stoppas. All stress som jag känt senaste veckorna kom ut och att Luke skulle flytta till sin pappa samma helg var också jättejobbigt. Och även att jackan i sig blev stulen var jättetråkigt, älskade min skinnjacka!

Men dom satte mig i en taxi så åkte jag hem... jobbade fredag morgon jobbade jag, sen gick jag hem till Stine och vi plus Mia såg "Ps. I love you" och grät en skvätt till ... haha! Myskväll, jag sov över hos Stine. Lördag åkte jag och fikade med Valentina och Guilia sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning. Jag och Stine åkte in till WalkAbout igen, Mia kom senare. Kvällen blev inte allt försen, men jag sov ungefär bara en timme inatt =S  hehe

Egentligen skulle jag gått ut ikväll också, men Luke är skyldig mig £10 och jag kommer nog inte få dom förän imorn, vilket betyder att jag inte har några pengar.. plus att jag är trött från inatt..

Ska kanske träffa Lilla snart för en fika/lunch.. hungrig!

Mys! xxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh!! JAG BLIR TYP LIKA ARG OCH LEDSEN SOM DU!

Den betydde liksom mycket för mig med!!

2009-04-12 @ 22:11:45
Postat av: unn

nej vad surt, tråkigt på jackan! stackare. pöss

2009-04-13 @ 13:45:24
Postat av: K

karin var det du som skrev det första? i know it sucks! :(



buhuuu, men men snart kommer jag hem iaf, det ska bli skönt :D

2009-04-14 @ 00:27:36
Postat av: karin

aa de va jag

2009-04-14 @ 12:38:35
Postat av: Anonym

aa de va jag

2009-04-14 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback