Torsdag

Idag var jag och Mia och shoppade :) Jag köpte två nya jackor! hoho, och dom här får fan inte bli stulna! baaahh!
Två svarta såklart, en som liknar vilken skinnjacka som helst, fast är fejk-skinn! £10, grymt bra pris!
Den andra jackan är en "kort" regnkappa! Grymt cool! Plastig liksom, och med leopard mönster inuti! hoho! A-formad och hyffsat stora knappar! cool, cool!

Usch och idag provpackade jag mina väskor och till min förskräckelse så går ju knappt hälfen ner :( Så nu får jag spara undan ca £15 varje vecka och skicka hem en box med grejer, måste köpa flera lådor.. kan ju skicka ca 5 stycken i alla fall! hoho! Sen har jag två påsar, en med saker som ska slängas och en med saker som ska skänkas bort till antingen en cancer research affär eller second hand bara.. Men först ska jag låta Stine och Mia gå igenom dom, det är ju ett par skor som jag bara använt en gång, en fin tröja men som är lite för stor. Två klockor, en bok etc... ganska najsa saker! Bara att man måste ju välja bort en del saker, går inte att ens försöka packa ner.

I helgen ska jag nog skippa att gå ut och försöka spara pengarna så jag kan skicka hem en låda =P haha!

Hörs babes! xxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback