Torsdag - not a thing to do, and loving it!

Igår gick jag med flickorna till dagis, sen låg jag och sov en stund i solen :) MYS!

Sen ringde Mia och sa att hon fått sluta tidigare, så jag mötte upp henne vid puben The Maynard (typ nåt sånt?), vi åt lite och tog en öl, hur mysigt som helst att sitta där i solen! Sen gick vi runt lite i Crouch End, köpte en kaffe och satte oss på en bänk medan vi vänta ut tiden tills Stine skulle sluta. Så mötte vi upp Stine vid klocktornet och gick hem till mig. Jag hade lite saker som jag behövde bli av med innan jag åker hem, så dom plockade på sig de som passade :)

Sen var det dags att hämta flickorna :)


Idag är det sol igen! Fast lite molnigt också... förhoppningsvis klarnar det upp lite mer så jag kan lägga mig i solen runt lunch :) Idag ska jag inte göra något annat än att vila och så.. Känner att jag börjar bli lite sjuk, och jag fyller ju år nästa vecka, så jag MÅSTE vara frisk!! :D:D


Puss o kram! <3 xxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback