Torsdag - still, men nu kväll

Mia ringde mig runt tolv och sa att hon skulle upp till fiket i muswell hill och frågade om jag ville joina. Så jag funderade en liten stund och sen slängde jag på mig lite kläder och tog bussen upp. Sen fikade vi och så satt vi oss i solen och drack kaffe, sååå underbart med soool! :D
Promenerade ner till Alexandra Palace och så skilldes vi åt, hon gick hem till sig, och jag promenerade till mig.

Sen har jag jobbat... nu sitter jag barnvakt.. dupti duuu ! hehe
Sjukt trött hahah men jag har sovmorgon imorn, så jag börjar klockan 10! woho! Så nu kan man ju stanna uppe lite längre, och ändå bli utvilad imorn ;)

Just nu sitter jag o väntar på att en kompis ska logga in, så vi får snacka av oss lite :) Ska bli mysigt!!

Puss å hej, leverpastej! :D

xxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback