tors 20/8

Dagarna flyger förbi, vi har nu varit här i en och en halv vecka.. oj fatta att det ändå är mer än hälften av tiden kvar.. woaaaw!
Nea åkte hem i lördags och nu ligger hon på sjukhus :( antingen med influensa av ngt slag, men förmodligen lunginflammation, vore mindre hysteri om det vore så. Ändå väldigt tråkigt och besvärligt :( - Krya på dig gumman!

Jag och Sofia mår bra, vi har bara haft lite hosta och en typiskt förskylning, men är på bättringsväg. Jag misstänker att jag är allergisk mot något som jag ätit här nere, eftersom jag mått illa sen dag nummer 2 eller 3. Men nu har jag ätit annan kost och mår bättre. Så förmodligen laktos eller ägg - vi får se. Mina eksem har också brytit ut, så kroppen protesterar mot något! Så nu undviker jag bada och smörjer mig som en tok.. hmm hur skall detta sluta?

I tisdags kom Veronika ner och ska vara här en vecka - wieeee! Igår stannade vi hemma och såg "How to lose a guy in 10 days", men ikväll blire middag ute och sen en tripp till "The Irish" (vårt stammisställe - kareoke baren). Blir nog inte allt försent.

Hörs, xxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: sarah

krya på er :)

saknar dig gumman!!

2009-08-24 @ 07:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback