Äntligen Fredag!

Kommer inte att jobba denna helg, underbart! Jobbar idag, men sen imorn är jag heeelt ledig, på söndag kommer jag behöva jobba ett par timmar, lägga flickorna å så =)

Jag ser att folk läser men ingen kommenterar... va lite roligare?? sjukt tråkigt att skriva å inte få någon respons.. kan ni inte berätta lite vad som händer hemma i svea? i era liv? Give me something please!
Saknar ju er, knäppskallar! =P Haha

Denna helg blire ingen utgång, bara filmkvällar å sådant mys =) Stine äter antibiotika, Mia jobbar, och Valentina har inge jobb för tillfället.. Å resten går jag så sällan ut med iaf =P Sen så måste jag verkligen spara mina pengar till nästa helg!! Nästa lördag är det ju Girls Day&Night Out! =D wop wop, så det måste man ha pengar till! 

Nu måste jag gå å hålla koll på flickorna, innan de skrattar ihjäl sig!

Höres soon!! xxxxxx Karolina 

Kommentarer
Postat av: KARIN

jag läser, alltså finns jag, jag kommenterar, alltså finns jag!

2009-02-27 @ 16:12:37
Postat av: unn

jag håller med karin till fullo!

har inte valentina nåt jobb? inget b@1?

2009-02-28 @ 12:41:35
Postat av: Karro

haha jo, men väldigt sällan känns de som.. =(

Nä hon fick sparken på B@1 :( vet ej varför än..

2009-02-28 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback