Onsdag - should I stay or should I go?

Nu börjar man undra vad man ska göra, Anna har fått en knäpp och jag bara jobbar å jobbar och har inga rättigheter känns det som. Har börjat fått sån hemlängtan, men jag vet samtidigt om jag åker hem kommer jag att så småningom att ångra mig. För jag vill inte lämna alla mina vänner här, det är dom som jag kommer att sakna, men just nu känns det dött, har inte träffat många utav dom på evigheter. Esther å Melanie är ofta upptagna eller jobbar, o när dom är lediga så är jag upptagen...
Stine bara jobbar å jobbar, känns så tråkigt =( Vi jobbar liksom om varandra hela tiden!

En stund funderade jag på att söka ett annat jobb å nån annanstans att bo, men samtidigt känns det så omständigt, speciellt just nu när jag känner såhär. Får nästan lust att bara flytta hem till mamma igen, skulle vara ganska mysigt faktiskt, iaf för ett tag =P
Men som sagt då är det många av mina vänner som jag inte kan träffa igen, inte så lätt iaf.
Men jag kanske bara ska stanna april ut eller så, å sen flytta tillbaka till sverige å jobba ihop pengar där inför jorden runt resan, få ett litet break också.

Aja i veckan har jag inte gjort något särskilt, igår träffade jag Mia för middag å ett par öl.
På fredag kommer Peter till london, som synd är jobbar jag 12 timmar om dagen igen, så jävla typiskt! Men då blir till att festa lite extra hårt på kvällen/natten då ;) !!!

Jag måste åtminstone stanna till den 7 mars, för då ska vi ha "Girls day&night out" som jag å Stine har dragit igång =D
Ni kan se eventet på facebook ;)

Vad tycker ni att jag ska göra? - Should I stay or should I go?

Återkommer om mitt tillstånd ;) hehe.. xxxx Karolina


Kommentarer
Postat av: unn

you should go go GO! home to svealand! nej jag vet inte, jag vill ju det för att lättare kunna träffa dig såklart, men annars vet jag inte! <3<3<3

2009-02-13 @ 14:01:39
Postat av: Brit

Åh va trist det låter :( .. men jag och chris kommer ju och hälsar på dig i början av april! Men du får gärna följa med oss hem sen :D Pusss

2009-02-13 @ 15:40:18
Postat av: Sara

Usch sånt där är alltid jobbigt.. Men de är ju bara hoppas det blir bättre, vi går ju mot ljusare tider! Om jag ska vara ärlig så tror jag att du kommer ångra dig om du kommer hem till sverige och inte får något jobb, för just nu är det inte direkt lätt att få nåt här. Jag hoppas du har en bra allahjärtansdag iaf! Massa Kramar

Postat av: Peter

ÅK HEM MED DIG! <3!!!!

2009-02-18 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback