Söndag - Unn är häär! =D

Måndags jobbade jag, suprise.
Tisdag åkte jag in till stan med Luke å Ant, sen kom Mia in också. Gjorde inte så mkt....

Onsdag åkte jag till Camden å träffade Valentina å Cristina =) Vi hade sjukt kul!!

Valentina, jag, Cristina

Torsdag - UNN KOM TILL LDN !! =D
den dagen blev det stadsvandring, promenerade från russel square till marble arch och hamna på Primark å handla lite kläder =) Sen ner till leicester square och åt på Wagamamas, efter det gick vi i kylan ner till trafalgar square för att ta bussen hem. =)

På hostelet innan promenaden
Unn på hosteltoaletten!

Fredag - Åkte vi till Camden Town, kolla runt lite. =) Tog oss hem innan vi åkte till
B@1 å hade skoj, som vanligt ;)

jag, Mia, Unn

Lördag - tog vi sovmorgon =P Slappade rätt länge innan vi åkte för att möta Johan, vi skulle till ikea, men när vi väl mötte honom märkte vi att vi inte skulle hinna innan han skulle behöva hämta nyckeln till sin lägenhet, så vi åkte hem till honom fick nyckeln, gick ut å köpte fryst pizza och åt pizza med pappkartongen som tallrik =P typiskt nyinflyttad?

Lite bilder ..
jag,johan,unn


Söndag - vi ligger fortfarande och sover!!! -.-

B@1 ikväll kanske ?? =)

Hörs xxxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback