Tisdag - SEMLOR TILL SVENSKA FOLKET!

Ja jag bor i London, men man kan faktiskt få tag på semlor här också! Jag har till och med bildbevis! =D

MUMS

Jag och Mia åkte in till Skandinavian Kitchen och åt, som ni ser på bilden, polar bröds macka, semlor och köttbullar!! MUMS!
Nån mer som ätit semla denna fettisdag? = FAT TUESDAY! haha

Tror inte man uppskattar svensk mat mer än såhär! haha!

Gårdagen var kul, jag och Anna satt å prata ut om livet å allt där omkring. Och med alkohol i kroppen blir ju allt lite roligare ;)

Imorn skulle rättegången hållas, men försvararen kan inte komma, så det skjuts upp till kanske nästa månad? Sjukt irriterande, hoppas det är en dag som jag kan på!

Om en timme börjar jag jobba igen, uäää, orkar absolut inte idag! Är sjukt trött faktiskt!

Så helt plötsligt så var man planlös imorgon... undra sa flundra vad man ska hitta på.. Förslag?

xxxxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, en fet bulle! det har jag också ätit idag! mumma!!

2009-02-24 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback