Lördag

Slow weekend denna helg. Igår blev det kina-restaurant med Mia, Stine mådde inte så bra, så hon stannade hemma. Efter middagen gick jag o Mia vidare till Kings head för en öl.
Mia flyttade precis till Muswell Hill igår, så hon hade haft en lång dag och var trött. Så efter ölen gick vi hem. Jag kände inte för att stanna hemma, så jag gick över till Stine och sov där.

Idag har jag jobbat från 11am till 6pm. Så nu ska jag nog stanna hemma, Anna har köpt massa nya filmer, så man ska väl ta å se någon. Stine e på dejt idag, så det blir ingen utgång för oss serru. Men imorn så, om alla mår bra så blire utgång!! =D Fast asså jag känner mig lite sugen på att gå ut ikväll!! Francesca å Valentina ska ut ikväll, så jag kanske drar ut lite senare iallafall! haha kan inte hålla mig i skinnet riktigt =P

I torsdags åt jag, Stine, Valentina o Francesca middag på Bella Italia och sen drog vi förbi
B@1 en sväng för en öl! MYS!

Måste dra nu!! återkommer pussss xxxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: karre!

tack för lite uppdatering! jag läser, känner igen mig, LÄNGTAR! så jävla tråkigt bara att men inte e med och får ta del av det på riktigt!

some dat! and by some day I hope soon!

puss puss puss

2009-02-01 @ 04:10:22
Postat av: jag själv

mm! ja me, funderar på å komma hem över påsk eller min födelsedag, då kan vi mysa iaf! <3

2009-02-01 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback