Måndag

Nu är det sista dagen av att ha mamma här =)
Hon ligger just nu och läser och jag sitter här en stund. Sen ska vi gå ut å kolla runt lite här i Crouch end och äta lunch å sådär! =)
I torsdags kväll kom hon, då åt vi roast dinner, efter det gick vi till Kings Head och tog en öl.
Fredag gick vi upp och åkte till Camden Town, gick omkring ganska länge, åt sen lunch och sen åkte vi hemåt, handlade mat och lagade köttfärssås o spaghetti till allihopa. MYS!
Efter maten mötte vi upp Stine och åkte till 
B@1, där vi mötte Valentina, Francesca, Cécile o några av hennes vänner.
Vi dansade å hade oss!! till och med mamma dansade med oss =D Det var jättekul! Sen kändes det roligt att mamma fått se mitt liv här! haha

Johan doing striptease



Okej, lördag, åkte vi till Notting Hill för att gå på Portobello Market (det som är med i filmen Notting Hill) Där stod också Anna o Fiona och sålde sina pälsar, så vi hälsade på dom. Den dagen var det grymt kallt. Men vi promenerade på, åt lunch och sen tog vi bussen därifrån till Oxford Street. Vi promenerade där och ner på Regent Street, visade Carnaby Street, tog också med mamma till Abercromie and Fitch =D Efter det vidare ner till Piccadilly Circus, China Town, Leicester Square, Trafalgar Square, sen bussen hem.
Jag å Luke gick å hyrde The dark Knight, som sen vi, Daniel och mamma kollade på.

mamma på Carnaby Street



Söndag åkte vi till Brick Lane (market) som ligger hyffsat nära Liverpool Street. När vi gick där, så upptäckte jag att jag hade varit där förut.. Den natten jag, Karin o Sally var på Dj PopCox gig, det var kring där! HAHA Jävla sammanträffande ey?!

Men vi promenerade där och åt lunch och sen tog vi bussen till Turnpike Lane för att sen byta till en buss som gick hem till Crouch end, tog en öl på Kings Head. Gick å handla mat och gick hem. Efter att jag o mamma hade haft en mysig middag, bara vi två, kollade vi på "The accidental Husband".

Nu har man sätt alla sidor av London, norr, syd, väst och öst. Fattas bara "kanterna" alltså syd-väst o nord-ost osv.

Idag ska vi stanna i Crouch end och äta lunch på MonkeyNuts =)

Har varit helt underbart! Om knappt en månad kommer Unn!! =D WOHO!! hihihi

<3 xxxxxxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback