Onsdag

Jobbade imorse, sen kom Stine över, så vi å Luke såg på en film som Stine tog med sig, "The lake house" med Sandra Bullock och Keanu Reeves. Väldigt bra faktiskt =)

Efter filmen mötte vi upp Anne för lunch på MonkeyNuts, MUMS! och sjukt mysigt!

Sen gick jag å Luke hem, på vägen hem svängde vi förbi Blockbusters, jag köpte en film, Coyote Ugly - the extended cut =D Han köpte Big Daddy, såg den först, sen hämta vi flickorna på dagis och sen när de gått å lagt sig såg vi min film =)


Imorn kväll kommer mamma till London, för å hälsa på!! =D Hon stannar till måndag kväll! E totally excited!
Ska ta med henne till
B@1 på fredag! haha! ska bli sjukt kul!

Nä, dags att sova!! xxxxxx Karolina


Kommentarer
Postat av: unn

jag har också sett the lake house, den är bra!! :) HIHI

2009-01-09 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback