Söndag

Vad tycker ni om min blogg nu då? Har fixat lite färg på stället... jag vet att min blogg ser ut som skit, men jag e helt kass på det där med html koder och allt annat som har med design på sidor att göra! Så jag är ganska stolt över att jag ens lyckades med färgerna !! Haha

I fredags gick jag ut med Stine, det var sjukt kul!! Vi gick till Be at One som vanligt och efter det Roadhouse. Vi förade först hemma hos mig, på bussen träffa vi lite svenskar =P

I lördags vilade jag, för jag var så bakis, för en gångs skull.

Idag har jag jobbat...

På torsdag kommer mamma =D

xxxxxxx Karolina

Ps. jag hade skrivit ett längre blogginlägg innan, men när jag väl var klar, så blev de error på sidan...=( fett segt!

Kommentarer
Postat av: unn

hej hej. fin sida du!! hoppas allt är bra med dig! xoxo

2009-01-05 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback