Söndag - herregud vilken helg!

Ja i onsdags blev det ju kings head med Stine, Alex kom också dit =)
Alex, jag, Stine
När Mia var här i torsdags så gick vi på ett fik här i området och sen gick vi hem till mig! Hon har nu fått boende här i London!! =)

Fredags jobbade jag 12 timmar och det var inte bara mina två flickor, utan också Lily, som är lika gammal som Molly (4år). När jag väl slutade, då var det bara att slänga sig i duschen, på med partykläderna och springa till bussen. Mötte upp Mia på vägen och kvällen blev sjukt kul! Martins svärbror fyllde år, så han firades, och det var kul att se Martin igen, han har ju slutat jobba på
B@1 nu, så man ser honom inte lika ofta längre.
Efter det gick vi alla till Roadhouse, men jag gick in, sen var jag så trött så jag åkte hem! haha

Martin, Johan, jag

Igår, lördags, började jag jobba 7 på morgonen igen och jobbade 13 timmar! Lily var fortfarande här. Sen var det samma veva som fredagen, snabbt i duschen, partykläderna, bussen in till B@1 igen! Då var det Melanie som firades. Så, vilka var vi nu.. jo.. Mia och jag, Melanie, Esther, Nora, Serena, Verena och nån mer.. svårt å hålla koll på alla! hah =P Sjukt kul, mkt dricka, och mkt dans! Stine kom över en stund, hon var på Roadhouse, men sprang över till oss en snabbis, så då fick vi dansa! =D Vid stängning gick jag å Mia till McDonalds, hon tyckte att jag behövde äta ngt, hehe, MUMS! När vi gick till bussen, hade det börjat spöregna, så jag var heeelt dyngsur! Galet, tror inte jag har sett sådant regn på evigheter!
När jag kom hem, slängde jag mig in i duschen och sen på med sovkläder och i sängs. Sov ett par timmar, sen upp vid 7 igen och jobba ca 9 timmar, slutade lite tidigare idag så jag skulle hinna till restaurangen, Vapiano, för att äta med tjejerna, det var helt okej, Mia var med, vilket var tur! Alla var helt slut från dagen innan! HAHA

Det var också andra gången jag åt på restaurang idag. Till lunch gick jag, Luke, Daniel och alla tre flickorna till Pizza Bella. Det var jättemysigt!

Sen efter Vapiano (som ligger vid oxford street), promenerade jag o Mia till B@1 (vilket förresten ligger i covent garden) för en drink eller två (eftersom det är happy hour hela natten =P, köp en drink få två!) Ikväll var det  ca 20 svenskar inne i baren! haha få se nu om man kan namnen på alla, JAG =D, Mia, Johan, Johan (nummer2), Lucas, Kalle, Sandra, Sandra (nummer2), Alexandra, Niklas, Pauline, Thomas, gamla snubben, "turken", blonda tjejen,brunetten, killen, som ni ser är det några jag bara kan ansikten på och inte namn =P haha! Sen vet jag att det är minst en till, kanske två! Men det är nämligen så att 4 utav bartenderna är svenskar, sen deras bartender kompisar och sen alla dom som nu läser samma kurs för att bli bartenders. Och sen vi andra hah! Ikväll är det Gabys sista skift, så därför som så många var där som man känner! Jätteroligt hade det kunnat bli, men jag var alldeles för trött för att stanna, tog ett par drinkar sen åkte jag hem. Börjar jobba 7 imorn bitti igen och ska jobba 12 timmar ... sååå!

Hörs en annan dag! Tjohej! xxxxxxx Karolina


Kommentarer
Postat av: karin

oj oj oj va du jobbar hårt!

2009-01-19 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback