Torsdag

SE nu skriver jag till och med två dagar irad! =O   
haha så karin nu kan du läsa ;)

Idag ska jag göra absolut INGENTING! Kanske äta om jag orkar gå ner till köket, men sen ikväll ska jag in till stan för att äta middag med Stine, Valentina och Francesca! =) MYS!
Francesca åker ju hem på måndag =( Känns så himla trist!

Igår hyrde jag två filmer; Brokeback Mountain och Thirteen! (Tretton) ni vet den där med tjejen som vill passa in så börjar hon med droger och snatta för att få hänga med Evee som e coola tjejen i skolan.
Så hård film, det läskiga är att det där är ju inte ovanligt. Många tjejer (kanske killar också??) har gjort något utav de som händer i filmen. Gjort om hela sitt rum för att någon sagt att man har töntiga strumpor? (kanske en tröja eller byxor?)
Skurit sig, tagit droger, börjat dricka för att någon annan säger att det är coolt (samma sak med rökning)...
Skrikit på sin mamma för att man själv har problem? (Det känner vi igen oss något extremt, right mummy?)
(Älskar dig mamma!)

I helgen får vi se vad vi gör, vi har planer för Camden, Brick Lane, Crouch End eller Covent Garden... Vi får se hur vi känner oss! Men jag jobbar denna helg =( SEEEGT! men får sovmorgon iaf, alltid nice!

Nu ska jag gå, ska vaxa benen! =P trevlans information va ! haha ;)

puss heeej xxxxxxxxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback