Måndag

Har det gått en vecka? *kolla kalendern* nej en och en halv.. oj oj ..
vet inte riktigt vad jag gjorde torsdagen och fredagen. Men torsdagen den 22:a maj fyllde ju Karin 20 år!! GRATTIS! 
Jo juste, torsdagen träffade jag Valentina och sa hejdå! Kommer sakna henne grymt mkt!! Lördagen sa jag hejdå till Esther. kommer sakna henne med... svårt å säga hejdå till alla .. :(
Söndagen blev det en galen dag/kväll på The Church! asså jag skulle kunna åka tillbaka till london över en helg, bara för att få gå på church! hoho så galet najs är det!!

Våra outfits!!


Underbart på the church! :D

       

Sen som förra gången gick man till WalkAbout i Shepard's Bush efteråt!




Måndag - var ganska seg... tisdag - samma ...men Stine sov hos mig den natten.
Onsdag träffade jag Cristina och sa hejdå! :( sjukt trist å säga hejdå till alla.. usch!!
Den natten sov jag hos Stine. Torsdag gick hem, packade och städade. Gick å träffade Ekim o Musti, hängde med dom till rätt sent. Gick hem sov. Träffade Stine morgonen efter, åkte in till "The Casting Suite" där Stine skulle på photoshoot så hon kan få en portfolio. Stället är ett företag som hjälper andra företag att hitta modeller/skådespelare etc, och hjälper då Stine att få jobb. Så får man se, eftersom hon kan både vara modell och skådespela å så, så kommer det nog bra! Sen gick vi och åt lunch på Wagamamas, efter det gick vi till Trafalgar Square och la oss på gräset å sola!! MYS!!
Stannade inte så jättelänge, utan vi åkte hem och jag gick till Ekim å Musti i shoppen och hängde med dom ett tag, åkte sparkcykel med Musti, vilket jag inte gjort på evigheter!! haha skoj! Sen sa vi hejdå och jag gick hem å sov. Lördag morgon packade jag det sista, Stine kom över och sen åkte vi mot Heathrow, Anna och flickorna följde med till tunnelbanan och sa hejdå! :(:( Stine vinkade av mig vid flygplatsen. Vi var duktiga, vi grät inte! Men det var jättejobbigt å säga hejdå :( På flyget grät jag dock :( usch då slog det mig att jag skulle lämna allt! :(

Nu är jag hemma i Sverige igen, igår när jag kom hem, så stod mamma där på flygplatsen och vi åkte hem, lagade lite mat, Kim å Lacó kom över. Vi gick ner till bryggan och mötte familjerna Sandström, Nilsson, Reppen, Olsson. Jättemysiigt, men speciellt kul var det när Karin kom :) Vi gick lite promenad sen sov jag hos henne. I morse gick jag runt 9 hem och överraska mamma, det var ju trotsallt mors dag! :) Den här dagen har varit lång!
Jag å mamma började med frukost på altanen, sen tog vi en promenad, duschade och stack iväg till stan, gick till Fridays för att hälsa på Alex (ifrån B@1), åt sushi på Rice. Åkte hem, gick å la oss vid bryggan, Lina joinade även Ulla. Skvaller. Sen åkte jag och mamma till mormor, åt pizza där. Kom hem, jag träffa Lina, vi åkte in till stan, träffa en kompis. Sen mötte jag upp Karin som slutade ca 23... Vi tog bussen till fridhems, åt mcdonalds sen hem.

Nice men nu e jag trött. Klockan e kvart över 2.
God natt och sov gott! xxxx Karolina


Kommentarer
Postat av: Sarah

GUMMAN, hur fasen får man tag på dig?! här har man saknat dig som fan o sen när du är hemma hör du inte av dig :D haha hör av dig gumman, vi måste ses!

2009-06-03 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback