Onsdag

Jag sitter och läser min dagbok som jag skrivit lite i de senaste tre åren, vissa saker vill man bara inte minnas, eller iaf inte bli påmind om. Men några saker får mig att skratta så mkt.

Minns du detta?

"Det var en gång och den var sandad räka. Mmm, vad gott med käk. Han tryckte in fingret så långt upp i näsan som han kunde och stoppade ner den i grytan och rörde om... Om jag bara vore lite smartare så skulle jag inte vara så dum! Hur kunde jag glömma leverpastejen?! - Men gud vad ditt krull väller över-stökat! Kom så går vi & knullar på prästgården så får vi se vad dom säger där hemma! - NU?! är du helt från helvete? Tack för mig."

Som vi skratta, det värmde när vi satt den där natten mitt på Victoria Sjön och frös.

Och alla foton vi tog under filten! Binti kiziwi, hakuna matata, habari, nzuri, jambo, mambo, mimi ni.. MINNEN!

Vissa minnen vill man bara uppleva igen! <3

xxxxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahahahaha! Jag var tvungen att lasa detta om och om igen nu.. att du sparade den? hade vi inte flera? :P SAKNAR DIG!!!!!!!!!

Postat av: :)

:D ligger i dagboken ^^

jo en till, men jag minns inte vart den tog vägen tyvärr...

Saknar dig grymt mycket också!! pussar

2009-03-13 @ 23:39:02
Postat av: Emelie

du jag hittade den andra... tjiihiii! jag hade snott den :P ahahha

2009-03-31 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback