Söndag

I fredags jobbade jag fram till halv tre. Efter det så kom Stine över och så bestämde vi oss för att vi skulle gå ut. Så vi gjorde oss i ordning och satte oss för att äta middag hemma. Stines telefon ringer och det är hennes norska kompis, Nora som var aupair här förra året, Stines första kompis här då. Det visade sig att hon stod utanför våran dörr! Haha, vilken överraskning va?! Dom har inte setts på 9 månader och Stine visste inte ens att hon var i London! =D
Nora hade en kompis med sig också, Sara. Så vi fyra + Anne åkte till
B@1 !! Anne stannade inte så länge.
Efter det gick vi till Roadhouse. Kvällen var helt okej, inte den bästa direkt.

Igår vakna man upp sådär halvpigg å dan... hehe Men lite frukost i magen gjorde susen! Gjorde mig i ordning, Mia kom över och kvart i tre åkte vi härifrån. Mötte upp Stine och Lilla på bussen. Så åkte vi in till stan, tog oss till Trocadero, det var 45 minuters väntan på bowlingen, så vi tog lilla brickan som skulle blinka å vibrera när det var vår tur och gick och satte oss i baren. Efter en halv öl då bestämde vi oss att vi skulle ta oss till B@1 Soho till Happy Hour, så vi lämnade tillbaka brickan och avslutade ölen och begav oss till Soho. I baren hade vi kommit på att vi skulle ha helt olika identiteter för kvällen. Stine skulle heta Emelie (23 år) och ha flyttat hit för att gå på universitet, blivit gravid med sin lärare och nu ha en 2 åring dotter som heter Violet. Hon skulle också vara stylist. På universitetet träffade hon Mia (= Beatrice,25år) som nu pluggar till polis.
Jag hette Mikaela och var 21, frisör, jag var Stines flickvän sen 1 år, vi träffades på en photoshoot för 1 och ett halvt år sedan, där hon gjorde stylingen och jag håren. Bor med henne och hennes dotter. På photoshooten träffade vi Lilla (= Lily) Lily var fotografen. (jag, Stine och Lilla hade vore riktigt nationaliteter medan Mia var från Florida?? tror jag)


Tyvärr fick vi inte riktigt tillfälle att visa upp våra skådespels-kunskaper! Jag och Stine var nog dom enda som fick ett litet tillfälle. Men en annan gång så ;) haha!

Vi kom väl hem ca 3, Mia sov här. Vi gick och la oss strax efter 4. Vaknade inte allt försent, ca 10-11. Vi gjorde oss i ordning och mötte Stine för att gå på MonkeyNuts för brunch/lunch =) MUMS!

Om någon timme ska jag, Luke och Daniel gå på bio och se Slumdog Millionaire ! Hoppas den är bra, den vann ju trots allt en Oscar ;)

Ciao! xxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: unn

eller åtta...! ;)

2009-03-09 @ 01:11:58
Postat av: karro

ja juste ;) så intresserad e jag inte ;)

men den var rätt bra faktiskt!

2009-03-10 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback