Torsdag - Happy Birthday!

Idag är det Lukes födelsedag, 17 år, woho!

Igår gjorde jag, typ inget, jobbade och sen efter jobbet tog jag och Lilla en promenad. Mys att prata av sig lite och sådär =)

Idag har jag inte gjort så mycket, skulle kanske ha träffat Mia men hennes rast börjar försent, mellan 4 och 5, jag ska hämta flickorna klockan 5. Så det kan bli lite  tajt =/


Stine la upp lite bilder ifrån söndags natt, jag tror hon lyckades med att ta årets första roligaste kort!


Jag

Det ser verkligen ut som om vi blir överrumplade av några paparazzis eller liknande! Jag fick iaf ett gott skratt =) HAHAHAHA!!!

Ikväll ska jag bjuda Luke på middag, eftersom som sagt det är hans födelsedag. Imorn kommer jag förmodligen jobba hela dagen, men Stine kommer att komma över på fika, så det kan bli mysigt =) Sen på lördag blire storfest! Vi har till och med fixat DJ och grejer! =D
Och planen är att festen ska hålla på enda fram till söndagen! =D
PARTYPARTYPARTY!!

Hörs på söndag/måndag, där jag kan berätta om festen (om jag minns något) men ska försöka ta bilder, så har man iaf bevis på vad som hände ;) hahah!

xxxxxxxx Karolina


Kommentarer
Postat av: karre

gratta från miig!!

2009-03-26 @ 21:28:24
Postat av: K

WILL DO

2009-03-30 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback