Lördag

förlåt nu har jag inte skrivit på mer än en vecka. Torsdag (7e) träffade jag Mia för en fika i Muswell Hill, och så fyller Olé-Jakob år, GRATTIS lillen! :)

Fredag den 8e, Marcus fyller 20, grattis :) Nu e du också stor! Även Fiona fyllde år denna kväll! WOHO
Jag gick ut med Valentina, Kata, Giulia på
B@1 för en stund, skoj skoj!!

fyratjejer 

Efter ett tag gick jag å mötte upp Stine, Mia, Tom och ett gäng vänner till Tom/Mia. Det var Toms födelsedag också nämligen :) Så vi festade där! Hade sjukt kul faktiskt! :D
Dock väldigt få bilder.. well well!

Lördagen så träffa jag Stine på eftermiddagen runt 5... Vi hoppa studsmatta o drack te :P haha
Kände mig som ett barn igen, väldigt skön känsla måste jag säga!! All spänning bara släpptes.. wooosshhh

Söndagen, då jävlar!! WOHO Då gick vi till The Church, går inte beskriva hur kul det var!! Träffade grymt många sköna människor, massa heta killar ;) Det är öppet mellan 12.00-16.00 varje söndag. Man får gärna klä ut sig! Vi klädde inte ut oss, men vi ska dit söndag, nästa vecka, så då blire Flintstones tema! :D Syr våra egna kläder å grejer! haha :D

                   George,me,Rory                    rory,transa, Mia


Förklaring till glajjorna o boan, får ni inte :P

Efter att man varit på The Church så gick vi vidare till WalkAbout i Shepard's Bush. På vägen dit stoppade vi för att äta, det blev KFC för min och killarnas del.. Mia o Stine var bakom oss nånstans med några. Jag hängde med killarna som vi träffa på The Church, George, Dan, Rory, Jack etc... Så vi satte oss i en park i solen och åt! MUMS! haha :)
jag,Dan

Sen hitta vi Mia o Stine with crew och så gick vi in på WalkAbout. Där festen fortsatte. Dom stängde halv tolv men vi stannar kvar för att Stines kamera hade blivit stulen eller försvunnit, så vi sprang runt där inne å letade..
Sen satte dom mig på bussen hem, för dom skulle fortsätta festa typ och jag började 7am, så jag ville hem å sova. Fick höra dagen efter att inget var öppet, så dom åkte hem bara en halvtimme-timme efter mig :P hehe

Måndag var tuff... ppfffeww.. jobbade hela dagen, Luke kom över, vi tog flickorna till parken för ett tag...tisdag o onsdag såg vi på The OC, torsdag åkte jag o Mia till Camden för att leta efter tyg/accesoarer till vår tripp till The Church. Vi hittade inget först, men sen åkte vi tillbaka till Muswell Hill och i den första affären som vi går in, hittar vi det vi leta efter! På kvällen kom Mia över och vi åt middag och sen började vi sy våra kläder... Så nu e min utklädnad färdig sydd i stort sätt! haha :P
Fredag jobbade jag hela dagen, Luke åkte tillbaka till sin pappa och jag å flickorna gick till parken :)

Igår gick jag ut med Anna, Fiona och Daniel till Moors.. musiken var dålig men vi lyckades ha rätt kul iaf. Sen gick jag till Ekim och vi o hans två polare hängde lite. Nice kväll.. jag var hemma runt 4.. ?

Idag fyller Kim S år! Grattis!!
Jag träffade Stine för lunch på Pizza Bella, vi satt där drygt två timmar.. hehe! Men vi var så slitna å trötta så det var skönt att bara sitta!!
Sen gick vi hem till mig för en kopp te och bara satt å skvallra å snacka skit :P Ska sova där inatt. Och imorn kväll sitter jag barnvakt :( TRIST! Jag å Stine hade ju tänkt att gå ut, men icke sa nicke!

Nu tänkte jag se lite på OC å Grey's :)

Hörs!! xxxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback