Onsdag

Söndagen blev inte så trist som jag trodde... Anna kom hem runt 8 så då stack jag iväg in till B@1 och mötte upp Stine och Monika där! blev lite party ja :) Sen drog vi till Roadhouse en stund, lyckades prata in oss utan att betala :P haha skoj skoj! Vi blev dock inte där så länge... Vi var väl hemma runt tolv-halv ett ?
Sen jobbade jag måndag, gick till parken med flickorna, tisdag träffade jag Mia för en fika på Starbucks och så gick vi till djuraffären för att hitta hundben till våra frisyrer på söndag :P hoho! vi hittade några som var hyffsat bra, vi ska försöka hitta bättre på torsdag dock, men annars köper vi dom som finns i hundaffären i Muswell Hill :P

Idag har jag gått runt å hittat lådor och börjat packa ner mina saker i, så jag kan skicka hem dom till Svea, eftersom allt inte får plats i resväskorna jag har. Så det är två hyffsat stora lådor fylla med saker! Ojoj, på måndag kommer dom å hämtar mina saker, så då e jag äntligen på väg... lite läskigt dock men också skönt!

Ikväll ska jag förmodligen träffa Ekim, blire inte så, så kanske jag träffar Stine eller så.. Imorn (torsdag) blir det att åka in till stan med Mia, leta hundbenen som sagt, och lite grejer som hon behöver inför sin mammas födelsedagsfest :) Vi ska också gå förbi en kompis till henne som jobbar i en bar, sätta oss å ta en drink, Stine kommer förhoppningsvis också att göra oss sällskap! Fredag blir utgång förmodligen, inte för att jag har någon större lust att åka till B@1 i Balham, eftersom det är så långt ifrån och jag känner i stort sätt ingen där... :( Men Valentina har lovat sin pojkvän att komma ut dit och hon vill jättegärna att jag kommer dit så vi kan säga hejdå. Känns så sjuuuukt trist att lämna henne här :(

Lördag ska jag försöka träffa Esther ...klockan 11 på morgonen! ufff! Men för att säga hejdå, det vill jag gärna göra! Sen söndag är det PARTYY!!!!!! THE CHURCH! :D
Har lärt mig Flinstones låten också :P Flintstones meet the flintstones, their the modern stone age family! From the town of Bedrock their a page right out of history! etc.. :P men jag kan den! WOHO! måste bara lära Mia å Stine den, så kan vi gå runt i våra ugga-bugga kläder å sjunga flintstones låten ;) haha!

Nästa vecka vet jag inte hur jag jobbar och på lördagen åker jag hem! Anna föreslog också att jag, hon, Daniel och Luke skulle ut å äta på restaurant nästa vecka. Kan bli mysigt :)

Okej men nu ska jag dra! Hörs!! xxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback