10 november

Tisdag. Idag var jag och mamma i solna centrum, hon skulle shoppa lite outfits för en fest som hon ska på på lördag :) Så bland annat köpte hon en skitsnygg skinnjacka som vi ska dela på :) och sen fick jag ett bälte oxå! Sen när vi kom hem hittade jag en leopardfärgad "magskjorta" långt in i mammas garderob! Suveränt! Min fredags outfit är fixad! Ska på Michael Jackson tribute på Fasching, ska bli riktigt nice! Jag är ju ett stooooort fan av honom <3

Imorn blir det en lugn start men sen ska jag träffa Sarah :) Ska möta upp henne på jobbet och så får vi se sen vad vi hittar på! Alltid lika roligt att träffa Sarah <3

Sen är det torsdag och då kommer dom stänga av vattnet igen... börjar bli en aning trött på det nu! USCH! Då måste man gå upp innan 8 för att duscha, om man ska iväg nånstans på hela dagen, och jag som inte ska bort förän typ halv ett, känns ju väldans dumt! Men då ska jag iaf till min morbror för å ta hand om min lilla kusse Loke :) Han är riktigt cool! 1 år gammal och gnäller inte över nånting (i stort sätt), det har hänt att hans kära storebror ställt sig på honom och ropat "MAMMA TITTA PÅ MIG!" hahaahha Loke är störtcool! :D

Snart ska jag gå och laga middag till mig å mamma, torsk! mums!

Ciao! xxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback