6e november

Fredag, right? hmm man har ingen koll på dagarna längre, thank god för kalender i mobilen!

Ja nu har det gått en dryg månad sen jag skrev, jag har ju självklart kommit tillbaka till Stockholm :) Har jobbat liiiite lite grann och nu har jag bokat in mig för att jobba lite mer :) Så det ska bli skönt, få ihop lite stålars.

Unn är fortfarande i Kenya, hon har det jättebra och det låter helt fantastiskt häftigt! Hon är där som volontär på ett barnhem, Phyllis Memorial, nära staden Nakuru. Men nu har hon åtminstone varit där lite mer än halva tiden ;) och kommer tillbaka den 1 dec <3

Jonna är i Madrid, hon har det också bra, man får lite uppdateringar då och då, mkt trevligt! Hon pluggar spanska där! Sen kommer hon hem en stund och sen åker hon iväg igen, den 8e januari, med Lina till Sydamerika för att backpacka! Visst blir man lite avis?? hehe ;)

Sara pluggar fortfarande i Skåne, men kommer tillbaka till sommaren! WOHO

Karin och Monika flyttar till Belfast, Nordirland, efter nyår! Sjukt roligt för dom, men jag kommer sakna er och jag bara måste försöka komma å hälsa på! Love u Karin <3

Jag gör lite av varje, jobbar, umgås med vännerna, är med familjen. Jag, Karin och Monika har varit ute på lite roadtrips, ena kvällen till Nynäshamn och en annan gång åkte jag och Karin till Uppsala för att hämta Monika, som just nu bor i Uppsala, och körde tillbaka till Stockholm. Hehe

Åkte till Åland för ... två helger sen (?) med Britten och Madde :)

Förra helgen var det halloween, jag och Sarah var hemma hos mig och hade det jättetrevligt, åt en supergod middag i höstvädret och drack lite drinkar :) Lite senare kom Karin och höll oss sällskap, det slutade tidigt på morgonen och Sarah sov över.

Låten som jag är lite småbesatt av just nu är Goodnight Irene med Bryan Ferry <3

See ya! xxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: Unn

vad mysigt allt later!! Vi ses snart igen! Blir kalas!!! <3

Postat av: Karro

:) jaa, saknar dig!!! <3

2009-11-10 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback