onsdag 1 okt

Sitter på ett hotell i falkenberg och väntar på att Simon ska sluta så vi kan ses. Imorse åkte Unn till Kenya, hon kommer ju inte fram förän ikväll nångång.. hoppas hon får det bra!
Imorn kommer jag tillbaka till stockholm, och på lördag är det mor och dotter träff, ska bli kul, Jonna åker ju till spanien på söndag. Gud va alla flänger å far, Emilia bor ju i Uppsala nu, pluggar där, men hon är hemma över helgen :) Skoj!

Hoppas på att få jobba lite nästa vecka så jag kan börja samla ihop pengar inför min lilla tripp till london i november. Ska bli uuuunderbart att få gå på londons gator, känna lukten och träffa människorna där igen! Saknat det ngt enormt, även om det bara blir en veckas återseende, så är det mycket bättre än inget.

Med denna utsikt över havet och med solen på himlen så är falkenberg fanimej vackert!

Imorn ska jag köra hela dagen.. joy!

xxxx Karolina


Kommentarer
Postat av: lana

Ja vi måste seees nästa helg??

xxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback