Portugal dag 13, 24:e juni

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att skriva. Men det har varit dagar då jag inte varit hemma så mycket å det har varit dagar då jag varit hemma hela dagen men inte orkat ta mig till datorn. Nu är klockan 22.05 och min faster o kusin sitter å kollar på en portugisiskt version av "Lets Dance". Imorgon kommer jag att följa med min kusin när hon ska ta blodprov, sen ska jag o hon till farmor o säga hejdå. Efter det så ska jag, själv eller med Inês (kusinen) ner till stan och säga hejdå till en av mina kompisar här nere, Fabio :p
Sen kanske jag kommer att gå ner på stranden å lägga mig en stund å njuta av sista dagen här i Portugal. För på eftermiddagen ska jag försöka få tag på Lacó och ta mina grejer härifrån till min farbror Silvio plus fru Vivi o min andra kusin Laura. Jag ska sova där sista natten eftersom på tisdag morgon ska jag, Lacó å Frida ta tåget till Faro, för att jag sen själv ska ta en taxi till flygplatsen och åka hem till Sverige.
aja nu ska jag gå å glo på tv.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback