Portugal

nu är jag i portugal, det är min andra dag här och jag har redan hunnit göra hälften av vad man kan göra här :D
nu har jag bara nåra saker kvar att göra, äta en pastel de nata, äta rois doçe (vet inte hur det stavas), gå på krogen, va på stranden o bada, äta hos farmor, äta hos farbror. hahah.. men jag får sprida ut det lite... på fredag ska jag träffa Fabio o Patricia o kanske nån mer o gå på krogen.. idag ska jag äta rois doçe iallafall :)
min ena kusin Laura har extentions naglar, jag vill oxå skaffa såna, kostar typ 300-350 kronor här.. de e väl lite billigare än vad det kan vara i sverige.. bara elever som gör billigare i sverige..

Jag glömde min dagbok, så jag ersätter den med bloggen lite :P
Idag kom pappa å hämtade mig vid 7 (imorse). Vi gick ner å köpte frukost å tog bussen till Barão de São João och hälsade på lite folk som vi känner.. sen liftade vi hem.. bussen går så sällan, vi skulle behövd vänta i tre timmar på bussen.. hahahha :p
nu hoppas jag att Unn läser det här, eftersom hon sa att hon brukar kolla min blogg varje dag för å se om jag skrivit.. å nu har jag det! haha :D yeii..
ta hand om er där hemma..
pussen :)

Kommentarer
Postat av: unn

jag blev ju alldeles chockad, plötsligt var det tre inlägg jag inte sett.. jag hade ju vant mig vid att det stod: senaste inlägg 12e mars..
men det är toppen.. jag är dig trogen, you go girl!! hoppas du har det bra också förresten..:P

2007-06-15 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback