England england!

Now I'm here!!
Det är helt ofattbart!!
Planet lyfte 7.55 i svensk tid och landade försent men i engelsk tid ca 10... Jag var redan trött då...Barnen är urgulliga! De är inte särskilt blyga, de håller handen å leker å allt möjligt! Det är jättekul!
Men det visade sig att min adapter inte funkar så nu går datorn på det lilla batteri som jag hade laddat hemma. Jag hoppas jag hinner göra klart det jag vill innan den stängs av. Pappan i huset, Howard, jobbar med data så han sa att han skulle försöka hitta en sladd som funkar. sen får vi försöka hitta en adapter till min laddare och sånt senare. Det viktigaste är ändå min dator just nu.
Området som vi bor i heter Muswell Hill och har en bio, lite hotell, lite affärer å pubar å restauranger. Så där har vi vandrat omkring lite idag, och gjort "ett, två, tre HOPP" med Sascha, hahah det är pojken, han är 4,5 år. Ariel, flickan, hon är snart två, hon fyller nästa vecka.. undra om jag ska köpa något åt henne eller inte?
Snart är det dags att äta, inte för att jag är särskilt hungrig men men..
Det regnar här, men som tur är så regnar det i sverige oxå, det till och med blixtrar å åskar nu... klockan är här 19.07 och i sverige 20.07. pratade nyss med marcus, därför vet jag :P
Gud vad jag svamlar, men jag är så trött.. hehe.. jag har tur, ikväll kommer Miss Marple på tv!! Så jag har ngt att göra utan att behöva röra på mig :P
Jag å mamman, Sally, var å handlade idag, det var en sådan lättnad att se vad hon handlade, jordgubbar, blåbär, yoghurt, mjölk, gott bröd, melon, äpplen, fisk etc... inga äckliga onyttigheter.. det var något som jag kanske inte skulle köpa men jag är så nöjd!
Och hon försöker att bara köpa ekologiskt, både frukt och sen sånt som tvål,  tvättmedel och fisk!
Det känns uppfriskande..
Hörs en annan dag.. ska sluta nu, vill se barnen lite innan de går å lägger sig.
/karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback