onsdag ..

Idag är jag lite sjuk :( tråååk! jag har jobbat tre timmar imorse, så nu e jag ledig fram till klockan kvar över fyra, då ska jag jobba tre timmar till.. Egentligen hade jag tänkt att gå upp till muswell hill och fylla på pengar på simkortet och sätta mig å fika på starbucks (har upptäckt att vi har ett här :O super!)
Men eftersom jag inte mår så bra, så e de skönt att bara ligga hemma i sängen och bara glo på film eller liknande =)
Undrar vad jag ska äta för lunch idag, toblerone? =D
Orkar ju inte gå neeer! Det är hela två trappor! =(

Imorn så ere jobb igen, men på fredag har jag tagit ledigt! Inte för att jag får någon sovmorgon då inte! För då ska jag hämta Marcus på flygplatsen =D Jag måste typ åka härifrån samtidigt som har lyfter i sverige :P hahah Det är ju nästan lite absurt att det ska ta så lång tid för mig att åka till Stansted, men det är ju kommunalt jag ska åka soooo :P Han landar 7.55 på morgonen :P SÅÅÅÅ MYSIIGT!! Längtar efter marcus som en took *^^,

Aja ska se på film nu, Brokeback Mountain =)
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback