Tisdag idag eller?!

Okej, nu sitter jag här, klockan är halv ett, nattetid. Jag har precis varit ute med Alex och Stine =D Alex gav mig skönaste förslaget, åka till frankrike på lördag för 15 pund och åka skidor =D bo gratis i hans polares hus (var det 68 rum?!) OMG! så jävla tempted men måste väl stanna här med familjen eftersom jag jobbar.... f*ck!

Igår såg jag å Luke iron man, drack bacardi och chillade =)

Idag (som jag nyss sa) var jag ute med Stine o Alex, hade ett par drinkar och hade jävligt nice! 

Imorn ska jag ut med Anne och Alex kanske hakar på =) Ska väl ta ett par drinkar då med =) 

Torsdag hoppas jag att Nina hör av sig och vill träffas, för annars hinner jag inte se henne förän efter nyår typ!! =(

Fredag hooooppas jag verkligen att jag å Melanie går på Ministry of Sound, för er som inte vet, så är det ett av Londons hetaste club, House music =D Kolla upp det ;) haha

FAN JAG VILL ÅKA TILL FRANKRIKE!!!

Fatta att jag jobbar 12 timmar varje dag den här veckan, då menar jag måndag till söndag, sen även måndag å tisdag typ 12 timmar, så egentligen 9 dagar i rad, 12 timmar varje dag, får typ 4 timmar off på lördag mellan 12 (noon) - 4 pm ledigt för å julshopppa, men jag ska julshoppa med Luke, men då kommer han typ behöva sitta barnvakt =S så jag får åka själv!! BORING! plus att jag behöver hans hjälp, vilket bara suger! aja nu ska jag sluta skriva, för jag e inte helt nykter! Babblar bara på en massa skiiiit!!
 

Hörs!!! xxoxoxoxoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback