förresten

Skolan har börjat, Felicia har fött, hon födde den 30 november :) Liam är frisk, har inte sett han än, men men.
Ska inte vara på hair and face, så jag ska leta vidare lite. ikväll blire öl, poker och biljard hos marcus med hans kompisar från klassen å nåns flickvän :)
Ska bli kul å träffa dom.
Igår fyllde anders 50, så imorn blire fest hos honom, jag ska vara med å hjälpa till, sover där, sen ska jag hem till Sofia på vuxenkalas på söndag :) det blir nice med smörgåstårta :)
Jag o Karin var på Unns konsert igår, hennes projektarbete. GRYMT! Jag körde, musiken var på å vi rockade fett ;)
Var ute i fredags med Sofia, Nea, Christina, Victoria, Brit, Natta, Amanda och Zandra! Riktig tjejkväll, asnice!

Borde göra mig i ordning för idag, duscha å äta frulle.
See ya later! Pussss <3


Kommentarer
Postat av: unn

det var kul att ni kom!!!

2008-01-19 @ 02:32:09
Postat av: brit

Hej Karro, jag landade visst här i din blogg! hoppas allt är bra med dig :)
fredagen var riktigt nice, vi får ta att träffas alla igen snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback