Det börjar närma sig!

Sportlovet rusade förbi och som vanligt har man inte fått något gjort.. höhö

Veckan innan lovet:
Onsdag den 20 februari hade vi gesäll prov, det teoretiska! Det gick nog bra, kändes rätt bra :)
Sen blev det supkväll hos Sofia, och för min del vart det för mycket.. Slutade med att jag stod och hängde över hennes diskbänk och spydde. FY!

Torsdag den 21 feb, vaknar - hur bakis som helst! Går upp (klockan 8) och sätter mig i duschen i ca en timme. Blir lite bättre, tar en stor Ipren och somnar om ett par timmar. Runt elva gick  vi väl upp, jag Sofia, Hassan och Nea. Otroligt nog var det Hassan som var nykter kvällen innan som vi var tvugna att dra upp ur sängen.
Vi äter en stor frukost och jag, Sofia och Nea ger oss iväg för att gå på Akons gratis konsert i München bryggeriet.
Första halvtimmen började rätt bra, I KÖN! Sen blev det värre och värre, slutade med att jag stod å hulkade, 35 ordningsvakter, 25 poliser, ambulans och tv kom. Nea tröttnade på å köa i kaosen så hon gick, 20 minuter senare kom jag och Sofia in. Samma visa som där ute hände i kön till garderoben, under konserten och på väg ut från konserten och till garderoberna igen. Helt sjuk, dumma idioter som tycker det är roande att pressa så hårt att folk svimmar!
Jag och Sofia valde att stå längst bak under konserten eftersom jag då var så uppskrämd av alla ungdomar.
(Jag vet att jag låter som en gammal kärring, men jag är faktiskt bara 18, med klaustrofobi!)

Fredag den 22 feb. Skulle det bli fest igen, men jag var fortfarande bakis från i torsdags så jag kunde inte dricka. Och  stämningen var inte den bästa den kvällen. Tyvärr.
Love you Soft <3

Men idag är det onsdag den 5 mars. Den14 mars åker jag till Afrika, närmare bestämt Tanzania! =D
Vi är nio tjejer från skolan som ska åka :) och tre lärare.
Så jag är förberedd med sprutor och tabletter och myggnät och myggmedel och shottar av Dukoral. Resan kommer bli en riktigt upplevelse!
Jag läser just nu en bok som heter Ebenholts skriven av Ryszard Kapuscinski som handlar om livet i afrika. Fick låna den av Lina, thanks hun! :)
Ska försöka hinna läsa den innan jag åker, men det blir nog att jag läser den på flyget också :)

Sen ska jag också försöka skriva nånting där nere också, tror det kan bli svårt men om jag får tillfälle ska jag!
Men jag ska också försöka skriva dagbok och då får jag ju ner mina minnen så jag kan berätta med detaljerat.

Tyvärr har jag ingen egen digital kamera så jag ska försöka snylta på mina medresenärer på lite digitala bilder :)

Talk to you later, xoxo Karro

Kommentarer
Postat av: unn

shit det är snart ni åker!! =)

2008-03-05 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback