Sunday bloody sunday

Nu blire utan a a o :P hhhaha xD
I fredags var jag ute pa
B@1 med Emelie o Rebecka. Sjuk kvall, gick vidare till Roadhouse, mkt dricka :S OMG!
Grymt bra live band!! Jag akte hem hyffsat tidigt. Lordag, chill dag, Stine kom over, vi bestamde oss for att bara ga ut o ta  en ol, men en ol ledde till en tequila och sen var man pa topp igen! Vi traffade massa trevliga manniskor, jag akte in till stan med en man och at pa restaurang klockan 12 pa natten, anka! sjukt gott, sen akte jag tillbaka for a ga pa efterfest med Stine. Det visade sig vara en annan typ av fest an vad vi hade forvantat oss... kola fest. Jag o Stine blev sa upprorda sa vi stannade inte lange. Men det ar sa overkligt att ngt sant hander framfor ens ogon.
Ikvall ska jag ut igen. Nu blire B@1 och Roadhouse, som man kanner till iaf. Good stuff.
Galen helg haha !
Okej aterkommer med nya handelser i veckan. pusss Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback