Tisdag

Idag efter jobbet åkte jag in till stan å träffade Karin, skulle säga hejdå, hon åkte idag nämligen =( Det var kul å se henne iaf, innan hon åkte å sådär.. Men det känns fett trist att hon inte ska vara kvar i London mera.
Jag fick se ett av hennes tre ärr, som e efter operationen. koolt!
Efter att Karin och hennes bror Erik, som var med, hade åkt hem så åkte jag till Liverpool Street för att möta upp Emelie och hennes kompis Rebecka som kom till London idag =D Det var skoj, vi åkte till deras hotell, lämnade av lite saker och sen gick vi in till stan för å äta innan jag var tvungen att åka tillbaka till jobbet. Jag kom precis i tid till att hämta barnen kl 17! PERFA!
Imorgon ska vi till Camden Market och kolla runt lite =D woho och till helgen blire nog marknad i Notting Hill som vi ska till. Det är ju på lördagar. Emellan allt festande förstås! HÖHÖ
snart ere läggdags, annars orkar man ju inte upp imorn kl 7!
Den här veckan blir nog rolig, passar perfekt att de kom så jag har någon att umgås nu på dagarna med. Stine har ju börjat jobba under dagarna å Karin har åkt hem och Melanie e hemma i tyskland för ett par dagar. Så när de åker kommer det ju "bara" vara Esther, Melanie och Nina som jag kommer kunna träffa. Men alla de bor en bit ifrån mig, inte som Stine som bor 10 minuter ifrån om man går. Men man får inte göra resandet till ett problem, jag har ju tiden till det iaf. =P
Jag återkommer i veckan.
pussar Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback