Söndag

I fredags gick vi ut igen, jag, Stine, Karin, Cécile, Melanie och Esther. Vi köpte öl i butiken och förade på en allmän toalett! Haha, sen gick vi till Be at One och tog oss nån drink var, mest för att det är gott och trevligt =) Träffade massor med roliga människor, bland annat italienarna igen. Och en 45 årig man som hade bott i sverige i sju år förut, så han bröt och sa "Jag heter Stephan, me Pe Hå" =D det lät fett kul !
Efter att ha festat på
b@1 till stängning, så gick vi vidare till Roadhouse, där  vi festade ännu mera, lyckades bli bjudna på drinkar =) (räknade pengarna när jag kom hem, och märkte till förtjusning att jag endast hade spenderat 7 pund, 1 pund = 12 kronor) När roadhouse stängde, då var vi rätt trötta så vi rörde oss hemmåt, Jag och Karin skulle sova hos Stine, å vi var tvungna att gå en bra bit för att ta oss till bussen. De hade stängt av den busshållplatsen som låg i covent garden och var tvungna att gå hela vägen till Holborn. bläää -..-
Vi kom hem typ halv fem kanske.. och jag o stine sov till 10. sen låg vi å glodde på film hela dagen, och åt bakismat =)
såsom pizza, mackor med nutella, mjölk etc etc. Karin joinade oss kanske vid 13? heheh Sen åkte jag å karin till mig runt 7-8 för att sitta barnvakt. Vi köpte mer pizza och såg på Brokeback Mountain! När föräldrarna äntligen kom, åkte vi till Karin, som bor på andra sidan stan, så vi var hemma typ vid 2. somnade ganska fort och sov till ca 13.30.
Vid tre kom karins mammas kusin och "hämtade" upp oss hos karin, och vi åkte till Wimbledon och fikade, för att jag och karin skulle sedan till Southsfield på aupair möte. Det var typ 40 pers, vilket var trevligt. Vi träffade en svensk tjej som heter Malin och en turkisk tjej som heter Inci, båda helt underbart trevliga o roliga! Så nästa helg ska vi parta =)
Imorn ska jag jobba som vanligt och även ringa till Anna, som är mamman i den familjen som jag hoppas att jag ska byta till. Vi ska prata lite och försöka hitta en dag den här veckan som vi kan träffas och ta en fika. Jag kan nog egentligen på onsdag, så jag hoppas att hon kan då också. Den här veckan och nästa veckan ska jag jobba ett pass mitt på dagen också. -.-
Men men, nu ska jag sova <3
sweet dreams /Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback