Lördag...

Igår jobbade jag, sen träffade jag Stine på Kings Head, hon åt och drack coca cola (går på antibiotika..) jag tog en öl, som jag nu ångrar lite, är sjuk.. Var redan lite sjuk igår, tror inte att ölen och lite sömn gjorde det hela bättre.. Så idag stannar jag inne - Hela dagen. Men jag har sällskap av en grymt bra bok!

"Remember Me?" Av Sophie Kinsella. Hett tips om man letar efter en bra bok!! Jag började läsa i den lite igår och nu har jag redan läst halva boken (vilket är ovanligt för mig, en bok med 440 sidor)
Eller hur Karin och Unn? =P haha!

Jag är helt ensam i huset, vilket känns grymt skönt, då jag bara vill ha lugn å ro =) Önska bara man hade någon som kunde gå å köpa halstabletter och huvudvärks tabletter åt en.. hehe!

Har inga som helst planer för helgen, trodde ju att jag skulle jobba hela helgen, men flickorna är nu hos sin pappa och imorn ska Anna ha dom hela dagen. Vilket kom passande då jag bara borde ligga hemma å bli frisk inför nästa vecka. Nej men nu måste jag återvända tillbaka till min bok, har precis hänt något väldigt spännande och jag måste ta reda på vad som händer =P =D

puss å kram xxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback