Torsdag

Igår mötte jag Melanie och Esther inne i stan för lunch, ja, det  blev Wagamamas =) GOTT GOTT!
Sen på kvällen gick jag över till Stine, vi såg på Friends och Grey's Anatomy! Åh vad jag har saknat det!
Har inte sett Grey's på 7-8 månader?? Helt galet, jag vet! Så man har ju missat en massa!

Helt underbart med ett lesbiskt par! Hur långt har det kommit hemma i Sverige? Nån som följer? Fill me in =)
Funderar på att gå å köpa boxen, måste "catcha-up".

Jag kollade runt lite på modet just nu, det blir ju nästan lite löjligt ibland, för i stort sätt är allt inne.. Fast jag älskar det ändå, kul å inse att man faktiskt äger en del saker som är inne ;) Utan att man ens tänkte på det, så blir man modeinspirerad av att gå på gatan eller bara i affär.


finfin    finfin Är det inte grymt snyggt?
(Bilderna är lånade av Dajas blogg: http://daja.blogg.se/2009/february/barbie-lever.html )


Nu sitter jag å väntar här hemma på att klockan ska slå 14.00. Vi väntar på ett paket som skulle komma innan dess, vi vill gå å äääta!! Planen är att gå å äta lunch på restaurangen som Mia jobbar på, Giraffe och ligger uppe i Muswell Hill.

Imorn blire utgång, förmodligen B@1 som vanligt, åtminstone en stund. Jag återkommer om det =)

Lördag och söndag är jag ledig! HUR SKÖNT SOM HELST! SOOOOVAA!

Hörs xxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback