Onsdag

Sorry nu har det gått mer än en vecka sen jag skrev sist! Måndagen efter "helgen" jobbade jag bara, tisdag o onsdag jobbade jag och tog det lugnt. Torsdag jobbade jag bara morgon, sen bjöd jag Mia på middag på MonkeyNuts!

Fredag jobbade jag fram till ca 2. Luke hade en polare här, så vi tre och Stine (som var med ett par timmar) drack bira, lyssna på musik, käkade middag på MonkeyNuts (nya favvostället som ni förstår) såg på film "Never back down", grymt!
Den kvällen var sjukt kul, har inte skrattat så mycket på 4-5 år!

Lördag åkte jag å Stine in till piccadilly för å bowla å spela biljard och dricka öl! =D
Jag vann bowlingen!
Jag VANN!
Stine förlorade, hehe =P
Stine vann inte

Biljarden blev det 1-1 =D
BILJARD!

Söndag blev det utgång! Det var Alex och Francescas leaving-party! Känns skittrist, men partyt blev ju kul iaf!

Men det blev en tidig kväll för Stine fick i sig lite väl mkt dricka! haha!

herregud! =P
Jag o Alex
Jag och Alex
Ian o Nicole + ?
Ian, Nicole and...

Jag, Francesca o Cristina
Jag, Francesca o Cristina

Dags att säga godnatt till
B@1 Lucas!
jag, lucas

Måndag jobbade jag från klockan 10, fick sovmorgon! =P
Tisdag chilldag och sen Kings Head med Stine, så mötte vi Alex (inte alexandra) =) Trevligt att snacka lite skit!

Idag mysdag, och om en halvtimme ska jag träffa Mia för en fika =) innan jobbet börjar!

Nu har jag uppdaterat! Take care! HÖRS Snart igen, lovar! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback