Fredag

I måndags träffade jag Mia, det var sjukt kul att se henne i sthlm!! Kommer sakna dig gumman! Vi fikade i alvik, mysigt!!
Sen åkte jag till pappa och sov där.
Tisdag morgon, vaknade, umgicks med Britten. Jag följde med henne när hon skulle övningsköra buss. (I onsdags klarade hon uppkörningen!! GRATTIS!) Efter det åkte vi till solna, för jag behövde gå på systemet, för första ggn, fett coolt! *höhö* eller hur?! ^^,  Sen åkte jag hem till Sofia, hängde där en stund.

Onsdag  morgon var jag på arbetsintervju, jag fick jobbet!! woho! 
Sen åkte jag hem till Brit, det skulle väl vara lite hemmafest/tjejmiddag/supa?? nånting, kul var det iaf! Det slutade med att vi gick ut.. jag å Brit hamnade på La Roy..förlåt men vilket ställe.. herregud.. så kommer en kille upp till mig, som jag känner från grundskolan etc.. "tja, fan va kul å se dig, men e inte du lite för gammal för det här stället?!" liksom hallå?? inte fan vet jag var man går ut nu för tiden.. jag har varit borta i ett år... så jag följer ju bara me resten liksom.. hahah! aja men det var väl helt okej.. jag gick väl hem runt 2.. kom hem runt halv 5... snaaark..


Torsdag vaknar väl runt halv tolv av att Sarah ringer :P sen kommer Lacó över...vi käkar lunch ihop här hemma, sen gjorde jag mig i ordning å åkte hem till Sarah, hennes lillasyster skulle på bal. Så vi hjälpte till/höll sällskap när hon skulle fixa i ordning sig. Sen fick vi skjuts till alvik i mustang! ha ha! Åkte till vällingby för å hämta min dricka hos Brit, sen åkte vi tillbaka till mig.

Fredag(idag) vaknar jag, Lacó kommer hit, vi käkar lunch, jag klipper honom. Sen runt 3, kommer Unn och vi går till Lina. Hänger där en stund, Unn går, för hon skulle träffa Kajsa. Jag stannar kvar, sen åker vi till Ikea, jag, Lina, Linas mamma och min mamma. Shoppar lite sen åker vi hem. Jag å Lina tar en liten promenad, och nu sitter jag här.. Peter tog studenten idag, grattis! Han ringde å fråga om jag skulle hänga med ut, men imorn är det mor&dotter-träff, så därför kunde jag inte. Plus att jag varit sjuk sen förra fredagen.. Måste bli frisk innan jag börjar jobba.. Så nu borde jag sova, annars kommer jag aldrig bli frisk!

Imorn ere mor å dotter, ska bli kul!! Söndag ska vi hem till Anders för middag, sen hem till Jonna, för å säga hejdå, hennes leaving party ..
Måndag, vet ej.. tisdag blire nog Alviks skolavslutning, Sarahs syster går ut nian. Sen Linas studentmottagning.
Torsdag börjar jag jobba :) läskigt! haha o skönt! att komma igång liksom!

men men vi hörs! God natt!! xxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback