Onsdag 24/6

Det blir inte lika mkt skrivande som det blev i London, men nu ska jag försöka lite här.. Jag har börjat jobba för nån vecka sen. Det går bra och är faktiskt roligare än vad jag förväntat mig. Även om det är mkt slit. Hemtjänsten är inte det lättaste jobbet direkt.
Jag har hunnit träffa nästan alla mina vänner, Emelie och Christina är väl dom som jag inte hunnit träffa. Av dem närmsta alltså. Sen har jag inte hunnit träffa moster + familj eller morbror + familj. Måste göras!
Den här veckan ska jag åka på kryssning, imorn, en sån där 24 timmars kryssning med Tobbe. Ska bli kul!! :D
Sen jobbar jag på söndag, efter det är jag ledig i två veckor (om dom inte ringer å behöver mig). Sen jobbar jag ända fram tills jag åker. Ska bli sjukt skönt!! Då får jag försöka bli bättre på att uppdatera bloggen hehe :P


Det blir inte så mkt bilder här i Svea.. men det får ni leva med! Idag ska jag till kontoret å prata med min chef, sen ska jag träffa Sofia. Solen skiner och det är sååå skönt väder!! Igår var jag med Peter, vi sola mest, sjukt skönt!!
Sen träffa jag Sarah, Sandra å Johanna. Sen gick jag å Sarah ut på kvällen :) En snabbis, men det var trevligt!

Nu måste jag springa iväg om jag ska hinna till kontoret!

Jag ska försöka skriva till helgen!! Puss å kram xxxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback