Tisdag

lördag minns jag inte.. söndag blev det anders - middag och sen Jonna för bye bye party.. Det var ett stillsamt och trevligt "party" :) vi var väl en sisådär 10 pers.. jag och Unn cyklade sen hem ifrån  brommaplan, KALLT! och nu har jag ont i baken :(

Igår var jag med Unn och sen åkte jag hem till pappa och umgicks med Britten :) mys. Idag gick jag på Alviksskolans skolavslutning, haha missade tyvärr paraden, men jag träffade några gamla lärare, vilket var kul! :) Jag var ju där med Sarah, kul å se henne också. Å sitta i sitt gamla klassrum!

Sen gick jag hem å tog det lugnt ett tag och sen var det dags för Linas mottagning :) kul och gott! Några man inte sett på evigheter var där, Thom, Nicole, Pella och Sandra ! :) Var roligt!

hörs, xxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback