Lördag

Nej jag var inte ute igår kväll. Igår var det en pissdag, jobbade 13 timmar... och Michael Jackson biljetterna är slutsålda.. nu måste man köpa av andra fans eller på ebay... =/
Sen är jag fett besviken också, men det tar vi inte här...
Dagen var bara allmänt deppig.. men ibland har man såna dagar... Det enda bra som hände igår var typ att jag fick svar på min ansökan på LondonSvenskar. Jag söker nämligen barnvaktsjobb etc, och nu fått svar av någon som verkar intresserad. Så man kan ju alltid hoppas. Vi får helt enkelt se...
Idag, söndag och måndag jobbar jag 12 timmar/dag igen. Känns som det kommer att bli en lååång helg.. hehe hum!

Men ikväll ska jag ut och äta middag med Lilla (tycker det är kul att hon faktiskt heter så ^^.) Det är en ny kompis som jag träffade via Stine, Lilla är från ungern och är ca 21 tror jag? född 87 kanske? aja never mind ..

Söndag kanske det blir utgång på
B@1, får se hur trött jag är.. men jag känner att jag behöver B@1 just nu, känns som det var evigheter sen.. eller det var iaf evigheter sen jag hade en kul kväll på b@1..

Hur är allt hemma i sverige? och Emelie, jag har läst i er blogg, skönt att se att ni har det bra :) ni måste vara försiktiga på mopparna!
Love u guys! och saknar er allihopa, om ni bara visste! Ses i sommar!!
xxxxxx Karolina


Kommentarer
Postat av: Mia

Men vi hade val en rolig kvall forra helgen, pa Girls Night Out? Eller?

:)

2009-03-14 @ 16:29:11
Postat av: K

jo, men jag har haft bättre ... sån där perfect kväll vill jag ha, när jag är perfekt full och allt, som till exempel den kvällen som du inte kommer ihåg ;)

2009-03-16 @ 18:47:53
Postat av: Mia

Fast du kommer ju inte ihag den heller. ;P

2009-03-18 @ 17:27:24
Postat av: Anonym

haha kanske inte, men jag minns att jag hade kul ;)

Vi har ju till och med video bevis på det! xD

2009-03-19 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback