Måndag

I lördags åt jag middag med Lilla, vi hade grymt mysigt, fick verkligen tid till att prata om allt, först middag på Pizza Bella. Sen gick vi lite promenad och sen gick vi till Kiss the Sky för en coctail. Igår jobbade jag heeeela dagen, SNARK!

Idag har jag också jobbat hela dagen, snart ska flickorna sängs och jag har lagat pasta och köttfärssås!
Hoppas på att få göra något kul i veckan =)
Till helgen blir det utgång, hoppas jag verkligen!! LÄNGTAR tillbaka!

Igår och idag har det varit soligt och varmt! Så vi har spenderat flera timmar ute i vår trädgård (jag och flickorna) =)
Det ska vara sol hela veckan, vilket man bara måste passa på att njuta av! =D

Puss och kram!! xxxxxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback