Tisdag

Fredagen var helt okej, ingen hit, men jag fick fyra nya vänner ;) hehe en kille som heter Per och sjukt nog bor i Högland! haha xD Sen Veronica (som e strippa och lika gammal som jag!! :O :P), en norsk tjej, som jag tyvärr inte minns namnet på.. haha!! typiskt, men jättetrevlig var hon! :) lite galen ;) Sen en tjej som jag har träffat flera gånger men vi har aldrig riktigt umgåtts, Kristina också svensk. Alla dom här är kompisar till Johan, (inte b@1 johan, utan den andra ;P )


Jag hade heeela huset för mig själv hela helgen, Luke var hos sin pappa, flickorna var hos sin pappa, Anna har jag ingen aning om var hon var. Daniel var borta nånstans och fira hans födelsedag typ. Så när jag kom hem fredag natt var det heelt tomt, kom hem ca halv 5. Vakna på morgonen och var fortfarande ensam. (Visste inte att alla skulle vara borta hela helgen :S ) kändes lite lonely i stora huset! men jag var på mitt rum typ hela helgen endå, förutom när jag gick till köket för att äta.. hehe


Men söndag eftermiddag kom alla hem och jag träffade Lilla, vi gick på promenad till Alexandra Palace och hon hade lagat mat till mig haha gulle!! Jättegott! =) Solen sken och det kändes som man var i något annat, varmt, land! "Alla" skulle ute denna kväll men jag hade tänkt att stanna inne, för jag var kort om pengar och sådär.. Men att vara med Lilla i solen fick mig att ändra mig. Så vi gick till mig och hämta lite pengar, sen gick vi till henne, åt middag och hämta hennes pengar sen tog vi bussen in och mötte Mirijam (som hade goodbye party), en tjej som heter Anneke och Stine! De blev party och vi hade grymt kul jag o Lilla dansade som tokar!! =D

                     Lilla, Jag                        Stine,Jag,Lilla,Mirijam,Anneke

Kom hem hyffsat tidigt, runt 12 kanske? Började trotsallt 7 måndag morgon. Jobbade hela dagen, jippie! haha
Igår såg vi Marley & Me, den var rätt bra. Rolig, jag skrattade en del faktiskt!

Imorse hade jag gryyyym mensvärk, kunde knappt gå, stå, sitta, ligga eller något.. tur att det finns värktabletter!
Nu sitter jag och lyssnar på Prince, Stine tjatar om hur bra han är, så man måste väl lyssna igenom hans låtar, har typ bara hört 2-3 stycken innan..
Jag måste faktiskt hålla med, han är duktig, men jag är fortfarande mer för Michael Jackson, my love!

Får se vad som ska hittas på senare, men håller just nu på och laddar upp bilder från i söndags =)

xxxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback