Torsdag - ja herregud..

Är det redan torsdag?
Måndags kväll gick jag å Anna ut, vi gick till Queens pub, hade trevligt, det blev tequila o groggar..
I tisdags gjorde jag ?? Ingenting :S  Jobbade som vanligt, men inte mkt mer än så. Samma på onsdagen men jag och Luke gick och hyrde tre filmer; BoatTrip, Bend it Like Beckham, Because I said So =) BRA BRA BRA

Sen tog Mia ut mig på middag på Baners, vi beställde in 4 starters = Nachos, calamares, Haloumi salad, och king prawns! Sen varsin cola, och efterrätt efter det =) Sjukt mysigt ställe och galet gott!! WOHO

Idag har jag jobbat lite, men nu så har jag ett par chill-timmar, innan jag jobbar igen sen.
Förresten, Valentina har fått jobb, så hon stannar!! =) SUPER!


Aja bye!! xxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback