Torsdag

Ja det har väl inte hänt så mkt sen sist. Alla har varit ganska upptagna. Jag jobbade hela söndag och måndag. Tisdag gick jag och Luke på Hot Pepper Jelly och sen tog vi en låång promenad till Alexandra Palace, runt där och tillbaka. Ca 2 timmar, det var sjukt mysigt, nu när solen skiner så fint känns allt lite gladare. Igår följde jag med Luke när han skulle runt och göra ärenden åt Anna. Till banken, mostern, handla mat, köpa simkort etc..
Idag har jag haft huset för mig själv, super skönt! Tog en fika med Mia uppe i muswell hill, sen gick vi till två second hand butiken, vi köpte varsin bok =) Alltid trevligt!

Strax ska jag sticka iväg å hämta flickorna, imorn blir det utgång! ÄNTLIGEN! Saknat att klä upp sig och dansa som en tok ;) haha!

Stine tipsade mig om en helt underbar sida, Surfthechannel, där jag kan ta igen allt jag missat i Grey's Anatomy och Gossip Girl!! =D WOHO visst man kan bara se 75 minuter i sträck, sen måste man vänta ca en timme tills man kan kolla igen, men helt okej, då får man lite break, vilket kan vara bra om man ska komma ihåg att äta och röra lite på sig ;)

Hörs, hej hopp! xxxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback