Tisdag

I onsdags träffade jag Esther, det blev sushi o kaffe :) Mysig promenad i stan, gick förbi Scandinavian kitchen och köpte marabou schweizer nöt! :P SJUKT GOTT!
Torsdag tror jag inte jag gjorde jag ingenting, i know att det var Valborg, men här firas de inte, och jag satt barnvakt :P hehe

Men fredagen, då blev de party, men dagen började med att jag fick presenter av familjen här :) Så sött!! Fan då blev jagg 20!!! Jag mötte upp Cristina och Elisa på St. Pauls station, vi gick till restaurangen Strada för middag!
skål!

Servitriserna kom in med en liten kaka å sjöng, blev stört rörd! haha :)
min kaka


Kvällen fortsatte och vi mötte upp Valentina vid Holborn och därifrån gick vi till B@1 :D

gruppbild :)

Det blev en braaa kväll! Ses drog jag, Cristina och killarna på bilden Aaron och Marcel vidare till Vendome!

i taxin :)

Jag kom väl hem.. hmm halv två? Gick förbi shoppen och Ekim bar hem mig, haha!! :P

Lördag UTGÅNG IGEN! Med Mia! :D Vi gick till WalkAbout! Oj oj, sjukt kul kväll, vi började hemma hos mig med en flaska vin, den jag fick ifrån familjen (i sverige) blomsterbudet :) TACK FÖR DET!! FIN FINT! :D

Kom till WalkAbout... började såhär...
Mia,Jag

mot slutet ... (sen poppade vi ballongerna och pratade som smurfar, se Facebook)
Jag o Joel

Slutade väl typ såhär.. hahaha
Mia,jag

Mia sov hos mig, vi kom väl hem 4... när vi kom hem var det "fullt hus", dj:arna ifrån hemmafesten var där.
Så på fredag blir förhoppningsvis Aquarium och söndag blir det The Church och WalkAbout i Shepards Bush! :D

I söndags var jag bara hemma o chillade. Måndag jobbade jag bara mellan 18-20.. sen gick jag till Ekim och hängde där en stund tills jag skulle gå å träffa Shaun. På vägen hem, runt klockan 01.00, så smsa jag Ekim o träffa honom, vi tog en nattpromenad, kom hem kvart över 2. Mysigt kväll!! :)

Idag lämna jag flickorna, sen sov jag en stund och sen träffade jag Mia uppe i Muswell Hill för en fika, mysigt!!

Återkommer, pusss!! xxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback